2024. július 11. - 2024. augusztus 30.
Tisztelt Ebtulajdonosok!
Pánd Község Önkormányzata az állatvédelmi törvény előírása alapján 2024. július 11. és augusztus 30. között a településen tartott kutyák összeírását végzi.
Az összeírás célja
– a településen tartott kutyák adatainak, tulajdonosaik, illetve tartóik elérhetőségének nyilvántartása a Nemzeti Élelmiszerlánc- biztonsági Hivatal által vezetett ebnyilvántartásban,
– a veszettség elleni védekezés,
– az állatok tulajdonosai, tartói és más személyek jogainak, személyes biztonságának és tulajdonának védelme, valamint
– állatvédelmi feladatok ellátása.
Az önkormányzat törvényben előírt feladata a beérkezett adatok összevetése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal által vezetett ebnyilvántartásban szereplő adatokkal, és az eltérések jelzése a NÉBIH-nek.
Az adatszolgáltatás teljesíthető 2024. július 11-től:
• Levélben postai úton az alábbi levélcímre: Pánd Község Önkormányzata 2214 Pánd, Fő út 84.
• Hivatalba ügyfélfogadási időben a kihelyezett urnába (Hétfőn és szerdán: 8:00-12:00; 13:00-16:00, Pénteken (8:00-12:00)
•Művelődési Házban kihelyezett urnába
• Emailben (aláírva, majd szkennelt formában) hivatal@pand.hu
• Az önkormányzat részéről személyesen keresik fel a lakosságot eb-összeírás céljából,
így az űrlap helyben azonnal kitölthető. Kérjük, segítség kollégáinkat munkájukban!
A településen eb-összeírást végző személyek kérés esetén kötelesek bemutatni a feladat elvégzésére irányuló igazolványukat.